woensdag 13 februari 2013

Mees is terug



Toen ik vanmorgen opstond hoorde ik een enorm kabaal in de tuin. Nu ben ik daar de laatste dagen wel aan gewend geraakt want die kuikens, pfhoe die kunnen er wat van! Alle verlegenheid is na de eerste dag verdwenen. Overal waar ik loop volgen ze me luid kwekkend. 




Maar zo'n herrie als ze vanmorgen maakten had ik nog niet eerder gehoord.
Ik dacht dat ik ze de naam van Mees hoorde noemen dus ik snelde naar de tuin.
En daar zag ik de arme Mees.


Maar toen ik beter luisterde hoorde ik mijn kuikens een andere naam kwekken; het leek wel wat op Midas. Waar heb ik dat toch eerder gehoord?
 









3 opmerkingen:

  1. HAHAHAHAHA! Een tweede 'Nicci French' is geboren, haha (werkelijk, nu bezorg ik de buren geluidsoverlast!). Wordt het Lucy Sechocho of Karen Weber? Geweldig...
    Je tuintje wordt steeds fleuriger Luus, en die arme mees... kan nu prima tapdansen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stempels Lucy. En Whittey is Elli.

    BeantwoordenVerwijderen