woensdag 30 oktober 2013

Herfst

Geen herfststempel voor "The battle of stamps" maar toch een wisseling van seizoen. Het leven gaat zich weer meer binnenhuis afspelen hoewel het buiten nog heerlijk is. Eerst ben ik bijna een dag bezig geweest met het bewonderen van al die prachtige werkjes van anderen. Wat krijg ik dan weer een zin zeg.

Maar ik heb niet helemaal niets gedaan deze zomer. Ik bedacht dat het leuk is om zelf wenskaarten te stempelen. Dan zijn wat standaardfiguren wel handig. Bloemen en letters had ik al in voorraad. Leuk met dansende kinderen en beestjes.



 



Dat tekenen gaat lekker buiten in het zonnetje. Er een leuke kaart van maken is meer een binnenactiviteit.




Hondje volgt nog.









1 opmerking:

  1. Jaaaaa! En als ontvanger word je hier heel erg blij van. En ik kan het weten! :D

    BeantwoordenVerwijderen