dinsdag 28 mei 2013

schapen in de wei


Eindelijk lente! En lente is buiten voor mij. Wat kan ik genieten van die frisse weilanden. En met vee erin graag, boeren van Nederland!
Schapen zijn echt kunstzinnige beesten. In groepjes verspreiden ze zich over een weiland alsof ze de compositie voor jouw foto in gedachte hebben. 
Nu heb ik me laten vertellen dat schapen niet zo heel veel in hun hoofd hebben, wat mijn vermoeden bevestigt dat herseninhoud niet altijd zo belangrijk is.




Voor de sfeer moet er een boom bij. 






En dan zelf ook nog wat experimenteren met de compositie. Zegt wellicht iets over mijn herseninhoud?

Bijschrift toevoegen
 


2 opmerkingen:

  1. Verbluffende herseninhoud: geweldig resultaat :). Ik houd er wel van dat je afbeelding meer de 'suggestie' van een kudde schapen is, dat zie je meteen, ipv een hele precieze afbeelding (dat wil ik zelf eigenlijk ook eens graag proberen...)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa leuk, schapen! Ben jij ook zo gek op Mauve?
    Grappig, je compositie is lang zo gek nog niet, je hebt een mooie schuine diagonaal van links naar rechts!
    Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen