maandag 28 januari 2013

 Een verjaardag en echt niet weten wat je mee moet nemen. Heb je dat ook weleens?
 Eerlijk gezegd heb ik dat vaak. Misschien leg ik de lat te hoog maar ik wil altijd zo graag iets persoonlijks; iets waaruit mijn warme gevoelens voor de ontvanger blijken. 
 Om die gevoelens in ieder geval op kamertemperatuur te houden besluit ik niet de vrieskou in te gaan maar lekker warm thuis een stempeltje te maken voor mijn jarige neef. 
 Gelukkig is hij  pappie van een prachtige dochter wat mij ongeveer 5 albums met voorbeeldmateriaal oplevert.

Ik kies voor het geboortekaartje. En omdat het toch blijft sneeuwen vouw ik er een kleurig doosje bij. 
 



 Mmm, dat ziet er feestelijk uit maar er ontbreekt nog iets. 
Natuurlijk: de felicitatiekaart! Het zal toch niet zo zijn dat ik nu toch nog naar buiten moet; enkel voor een kaart?

 Dat kunnen we zelf ook!




De volgende dag smelt de sneeuw weg voor de zon en wagen we ons met het pakje op verjaardagsvisite.


 



1 opmerking:

  1. Ik vind dit wel erg creatief worden hoor Luus... En die letters zien er echt goed uit (beetje jaloers...). Zie je donderdag!

    BeantwoordenVerwijderen